2010. február 20., szombat

buliüzenetek haza

Azt mondják, nem jó sokat inni, mert bármi megtörténhet.
Buliüzenetek a javából :

Az alábbi üzenetek bulikban, vagy épp előtt vagy után hangzottak
el...esetleg sms.

"Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy
pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem
megyek be melózni" - válasz: "A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd
van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád :D Amugy
hol a répában vagy?"

"mi csak beszéltünk róla milyen lenne az igazoltató rendőrt
telibehányni...te megtetted..."

"Mindegy, ugyanaz a neve. Ez nem megcsalás, ez márkahűség."

"Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát.
Az ágyamban."

"Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. Mondom miafasz, nem
emlékszem, hogy hánytam... Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik
a zuhanyzóban"

"havernak nem volt kedve visszatolni a bevásárlókocsit, így betette az
egészet a csomagtartóba "

"Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják
hogy ez észak-szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok."

"Úgy tünik egyszercsak fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam
a kapucniba. Soha többé nem iszom."

"Olyan nehéz részegen tampont felrakni. 10 percig ujjaztam magam, mert
elfelejtettem mit is csinálok."

"Részegen valami idegen házibuliban. Azt hittem a farkam veszem elő a
pisáláshoz, de a bal herém volt. Átáztam. Gyere értem."

"Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban. Mondom mi a
fasz. Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás."

"Ha legközelebb pohárba hánysz,légyszi ne hagyd benne a
szívószálat...életem legszarabb vbk-ját köszönhetem neked."

"Az OK, hogy dugod a nőmet. De a cigim add már ki.A barna kabát, az
ajtón."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése